Известие

Collapse
No announcement yet.

Маншон каре

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не случайно на снимката са две еднакви скоби,една отвън, другата отвътре.....това с вакума и нагънатия маншон, според мен е от неправилен монтаж.

    Но Колибин е прав....нещо проблем с тампоните е !!
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Виждам,че и тук почва да се сере ама яко, щом това е слисала на живота на някой хора така да е !
      Днес ще сложа една подходяща свинска опашка на мястото дето съм посочил на снимката за сега
      Между другото на тази снимка ясно се вижда малкия отвор за който питам напред в темата
      Не обвинявам никой,че не може да ми даде смислен отговор явно знанията са до тук !
      Attached Files
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
        Виждам,че и тук почва да се сере ама яко, щом това е слисала на живота на някой хора така да е !
        Днес ще сложа една подходяща свинска опашка на мястото дето съм посочил на снимката за сега
        Между другото на тази снимка ясно се вижда малкия отвор за който питам напред в темата
        Не обвинявам никой,че не може да ми даде смислен отговор явно знанията са до тук !
        Ще успееш ли да го стегнеш добре със свинска опашка?
        По-добре вземи една скоба.

        -----------
        Пай сеее ...
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Виждам,че и тук почва да се сере ама яко, щом това е слисала на живота на някой хора така да е !
          Днес ще сложа една подходяща свинска опашка на мястото дето съм посочил на снимката за сега
          Между другото на тази снимка ясно се вижда малкия отвор за който питам напред в темата
          Не обвинявам никой,че не може да ми даде смислен отговор явно знанията са до тук !

          Колега, всеки споделя какво мисли, ние учебници не пишем, нали....нито пък произвеждаме маншони

          А темата ти я засра точно един субект.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
            Ще успееш ли да го стегнеш добре със свинска опашка?
            По-добре вземи една скоба.

            -----------
            Пай сеее ...
            Колкото стегне на първо време толкова !Дори да взема такава скоба после пък нямам тези специалните клещи за слагането и !И пак ще опра до сервиза.По добре първо да взема нов маншон комплект с скоби и грес и тогава да ида до сервиза тъкмо да се види защо е почнало да излиза.Може тази втората малка скоба да е имало но с времето да е паднала знам ли не съм гледал преди
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              Колега слагах такива на моята, дупки имат всички. Сега да ти кажа че като влиза маншона там където си посочил, че искаш да сложиш свинска опашка е толкова плътно, че едвам ще го вкараш, даже се чудих дали да слагам изобщо скоба накрая, така че не се плаши няма да ти излезе греста, защото както когелите ти написаха назад, греста остава назад и не преминава, защото е много плътно. Това отпред на последния пръстен е най-вероятно е да не се получава вакуум. Слагай и карай.
              Fiat Bravo II 1.4 16v

              Comment


              • #22
                Сложи си обикновена скобка...с отвертката стягаш и тва е.По-добре ще държи от св.опашка.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                  Колега слагах такива на моята, дупки имат всички. Сега да ти кажа че като влиза маншона там където си посочил, че искаш да сложиш свинска опашка е толкова плътно, че едвам ще го вкараш, даже се чудих дали да слагам изобщо скоба накрая, така че не се плаши няма да ти излезе греста, защото както когелите ти написаха назад, греста остава назад и не преминава, защото е много плътно. Това отпред на последния пръстен е най-вероятно е да не се получава вакуум. Слагай и карай.
                  Няма да излезе но като я изчистя винаги се получават пръски от грес по долния носач преди нямаше такова нещо! Като натискам леко с пръст от тази малка дупчица излиза грес.Маншона е огледан обстойно не е скъсан никаде

                  ---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

                  Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                  Сложи си обикновена скобка...с отвертката стягаш и тва е.По-добре ще държи от св.опашка.
                  Цигански работи няма да правя ако е скоба ще е такава дето си трябва без винт.Ако ме разбираш

                  ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

                  Сега погледнах от ляво маншона е с една малка отпред и една голяма скоба отзад,както е и от дясно но няма излизане на грес
                  Та има ли вероятност да има нещо износено по карето или там това дето е покрито с този маншон и да загрява повече и греста да излиза поради по високата температура знам ли
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Няма да излезе но като я изчистя винаги се получават пръски от грес по долния носач преди нямаше такова нещо! Като натискам леко с пръст от тази малка дупчица излиза грес.Маншона е огледан обстойно не е скъсан никаде

                    ---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:15 ----------



                    Цигански работи няма да правя ако е скоба ще е такава дето си трябва без винт.Ако ме разбираш

                    ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

                    Сега погледнах от ляво маншона е с една малка отпред и една голяма скоба отзад,както е и от дясно но няма излизане на грес
                    Та има ли вероятност да има нещо износено по карето или там това дето е покрито с този маншон и да загрява повече и греста да излиза поради по високата температура знам ли
                    Добре...ок, щом свинската опашка не е цигания...слагай я нея.
                    И няма нищо износено по карето, защото всичко се върти заедно.....ако ме рабираш.....и температура няма висока.

                    Абе с тебе, защо винаги се комуникира толкова трудно?
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #25
                      Не мисля, че ти трябват специални клещи. Аз не съм ползвам.
                      Колкото до греста аз знам, че там само се смазва добре, но не се пълни с грес целия маншон

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Добре...ок, щом свинската опашка не е цигания...слагай я нея.
                        И няма нищо износено по карето, защото всичко се върти заедно.....ако ме рабираш.....и температура няма висока.

                        Абе с тебе, защо винаги се комуникира толкова трудно?
                        Споделих,че за мен скоба с болт е циганско по точно по български,не виждам от какво се засегна.И какво общо има комуникацията с това,че казах циганско !
                        И точно на това място свинската опашка е по подходяща /според мен/
                        А на теб когато ти се наложи, си сложи скоба с болта и стягай с отвертка
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                          Споделих,че за мен скоба с болт е циганско по точно по български,не виждам от какво се засегна.И какво общо има комуникацията с това,че казах циганско !
                          И точно на това място свинската опашка е по подходяща /според мен/
                          А на теб когато ти се наложи, си сложи скоба с болта и стягай с отвертка
                          Свинската опашка не затяга по целия кръг. В мястото на връзката се образува лека пролука. Но тук не мисля, че ще е фатално. Аз слагам неопренови маншони

                          Comment


                          • #28
                            Ок..да не изпадаме в детайли.Имам много хубавки скобки от неръждавейка(маняшки)...винтчето не стърчи отстрани, извито е и са много прибрани....както и да е.
                            Успех.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #29
                              С едни секачки или "конски"клещи май така им казваха,можеш лесно да стегнеш скобата.

                              -----------
                              Пай сеее ...
                              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                                С едни секачки или "конски"клещи май така им казваха,можеш лесно да стегнеш скобата.

                                -----------
                                Пай сеее ...
                                И аз съм чувал ,че става с тях !
                                Но понеже ми трябват и скоби намерих голяма и малка скоба комплект с /клещи специални за скобите/ срещу само 10€- само заради клещите ще потрябват все някога универсални са за този вид скоби !
                                http://www.ebay.it/itm/CV-BOOT-CLAMP...3D111893453972
                                Също и един маншон комплект на SPIDAN номер 22286 като дойде отивам до сервиза да видя механика какво ще каже да се слага ли такава скоба втора малка като фабрично не е така ,а само една малка и една голяма !
                                Last edited by eproHD; d.m.y г., 13:14.
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X